روزهاي آخر

آخرين روزهاي سال حال و هواي ديگه اي داره..بوي عيد هم كه از هر خونه اي بلند شده !!

ولي نميدونم چرا مشام من ضعيف شده و هيچ حسي نسبت به سال جديد ندارم!!

سالي كه گذشت براي من پر از لحظه هاي خوب و بدي بود كه هيچ كدومشنون قابل فراموش شدن نيست.

دركل سالي كه به انتهاش نزديك ميشيم سال بدي براي من بود و اينقدر كه اتفاقات بد براي من افتاد،لحظه هاي خوب نداشتم!

خدا كنه زودتر تموم بشه، چون ميترسم تا آخرين لحظه حالمو بگيره !!!( كه داره ميگيره)

اميدوارم در سال جديد بتونم در زندگيم يك تحول اساسي بوجود بيارم و بعضي ها رو حسابي بشونم سرجاشون و فعل توانستن رو هم براي همون بعضي ها با صداي بلند صرف كنم.

اميدوارم بتونم اينجا رو اونجوري كه دلم ميخواد بگردونم تا مثل مرحوم وبلاگ قبليم بشه.

در كل براي سال بعد كلي برنامه دارم، فقط اميدوارم مثل امسال نشه..

با آرزوي سالي خوب براي تمام شما

پاسخی بگذارید

