ترس و آرزو براي بازي

خوبي وبلاگ نويسي اينكه هرچند وقت يكبار مجبوري به بهانه ي بازي خودت رو لو بدي !!!

اميدي هم من رو به جمع بازي كننده گان دعوت كرده و از اونجايي كه روي اميد رو زمين نمي اندازم 5 تا از آرزوها و 5تا از موارد ترسناك زندگيم رو ميگم !!

آرزو :

1- بزرگترين آرزوي من اينكه بتونم تو كامپيوتر پيشرفت كنم و جاي عمو بيل رو بگيرم!!

2- كوچيك كه بودم بزرگترين آرزوم اين بود كه شاگرد اول بشم !!!!

3- تمام جاهاي تاريخي دنيا رو ببينم مخصوصا مصر و چين و جزيره سيسيل ايتاليا

4- دوباره همه دوره هم جمع بشيم و ديگه كسي زير آب اون يكي رو نزنه..

5- يك باره ديگه كل خانواده بريم مسافرت..اون باري كه رفتيم شمال كلي خوش گذشت(البته 13 سال پيش بود!!!)

ترس:

كلا آدم ترسويي نيستم و خيلي كم پيش مياد كه از يه چيز بترسم ولي خب باز اينها هست..

1-هميشه از مامان و بابام ميترسم(حتي الان) مخصوصا وقتي دروغ ميگم!!! چون بعدش خودم خودمو لو ميدم !!!

2-از سوسك چندشم ميشه ولي نمي ترسم!!!

3-راهنمايي كه بودم يك معلم داشتيم به اسم ارباب زاده(معلم ادبيات هم بود!!)،از اون به شدت ميترسيدم چون هميشه از كلاس پرتم مي كرد بيرون !!

4- از روز كارنامه دادن كه ديگه نگوووو( درس نخون باشي همينه ديگه!!)

5- الانم اگه كارم رو به موقع تحويل ندممم از ناظم آقا خيلي مي ترسم !!!!!!!!

خب من هم به نوبه ي خودم ماه سيما ، چشمهايي كه فكر ميكنند ، چكاوك و زمزه هاي سايه ام رو با اين بازي مهيح دعوت ميكنم !!

خوش بگذره

4 پاسخ به “ترس و آرزو براي بازي

  1. ای بابا آیدا من به چه زبونی بگم غیرت دارم… اینجوری ننویس… راستی میزاشتی یکم بلاگ جدیدمو راه بیوفته بعد خودم بو بدم… خوش باشی جوون

  2. سلام خانوم خوشگله
    به نظرم از اون دختر‌های با نمک تو دل برو بودی که وقتی ناراحت می‌شدی حسابی مظلوم می‌شدی
    بوس

  3. در مورد شماره 3 ترس ، من همیشه معلمای ادبیاتم رو دوست داشتم اما.. ترسات خیلی شبیه منن مخصوصا اون کارنامه ..اصلا منو از 4 شنبه و 2 شنبه زده کرد بس که این دو روز رو کارنامه دادن :((

  4. چشمهایی که فکر می کنند

    دعوتتون رو اجابت می کنیمممممم!

پاسخی بگذارید

