تا اطلاع ثانوي عطسه ممنوع

چند روزي هست كه دفتر ما رو دارن رنگ ميكنن.

آقايون محترم نقاش هم كه با چنان جديتي كار ميكنن كه من مطمئن هستم كه اگر در كارهاي حكومتي هم از افرادي مثل آقايون نقاش ما استفاده ميكردند، حتما ساخت و ساز به 10-20 سال نمي رسيد.

خلاصه اين آقايون ناگهان قلم و رنگشون رو به زمين گذاشتند و به نشانه ي اعتزاض از نردبان هم پايين آمدند.

كه چرا اين خانوم ها هي عطسه ميكنن؟؟؟؟

وعطسه يعني اينكه صبر اومد و ما كار نميكنيم !!!

مديران عالي رتبه شركت هم كه از اين اقدام شگفت زده شدند در جلسه اي اضطراري با آقايون نقاش ، از تمام ترفندهاي مديريت استراتژيك استفاده كردند تا به آقايون نقاش بقبولانند، كه اين خانوم هاي محترم به بوي رنگ حساسيت دارند و عطسه ميكنند..بابا به چسب به كارت !!!

همچنين در جلسه اي جداگانه با خانوم هاي عطسه كننده، به آنها ابلاغ شد كه اگر در حال خفه شدن هم بودند تحت هيچ شرايطي حق عطسه كردن ندارند وگرنه از حقوق ماهه بعد كم ميشه !!!

الان همه ي ما در حال خفه شدن هستيم، چون از عطسه كردن ممنوع شديم!!

پ.ن.1: هرجور دلت ميخواد ازش برداشت كن چون دقيقا من همون برداشت رو كردم !!

پ.ن.2: حالمان بدجوور خوب است !!!

2 پاسخ به “تا اطلاع ثانوي عطسه ممنوع

  1. har joor rahatam dge?

  2. الهی من اگه جای شما بودم دوتا دوتا عطسه می کردم که یعنی جوابش هم اومد که صبر نکنید

پاسخی بگذارید

