فقط يك صدا


داشتم آهنگهايي كه تو گوشيم ريخته بودم رو گوش مي كردم.

با اينكه handsfree زده بودم ولي صدا بلند بود و تو تاكسي براحتي مي شد فهميد كه چي گوش مي كنم.

بغل دست منم دختري نشسته بود با ظاهري كاملا آراسته.با اينكه در گيرودار مبارزه با بدحجابي هستيم ولي اون بسيار شيك لباس پوشيده بود و من از اول در تعجب بودم كه چرا يك همچين دختري سوار تاكسي شده !!

تا اينكه رسيدم به آهنگي كه آهنگ نبود.فقط يك سوره ي قرآن بود.

ناگهان تمام محيط ساكت شد.مثل اين بود كه يك لحظه تمام دنيا سكوت كرد تا سوره ي حمد تمام بشه.با اينكه صدا فقط از hands free من شنيده مي شد ولي به جرات مي تونم بگم كه همه صداي اون رو مي شنيدند.

دختري كه كنار من نشسته بود به من نگاه كرد.

خانوم ميشه اون رو براي من بفرستيد.

با كمال ميل.

من چند سال بود قرآن نشنيده بودم ولي با شنيدن صداي اين آقا خيلي از قرآن خوشم اومد.

بله به نظر منم صداي گيرايي داره.

ممنون خانوم..

روسري سرش رو مقداري به جلو ميكشه..سرش رو پايين مي اندازه و دوباره سوره رو گوش ميكنه…

5 پاسخ به “فقط يك صدا

  1. ولی من همین دیشب که با هم بودیم صحنه ی متفاوتی دیدم… دختری که شاید 17 سال بیشتر نداشت… همراه با دوست پسر محترم…از حرفاش نگم بهتر… چون راستش اصلا گوش نکردم… چون داشتم به اتفاقات طول روز فکر می کردم… همون موقع هم خودت هم داشتی با اس ام اس سوال پیچم می کردی…نزدیکهای مقصد یهو دیدم که به جای روسری …دختر خانوم مقنعه سرش کرده… بعدشم که از ماشین پیاده شد …در کمال تعجب دیدم که چادر سرش کرد… نمی دونم اون موقع واسه خودم متاسف بودم یا واسه اون دختر یا…نمی دونم

  2. سلام
    برای منم جالب بود.
    ولی صحنه های دیگری هست تو جحامعه که این کار خانوم حتی به چشم نمیاد.
    نظرت راجع به مبارزه با بد حجابی چیه؟

  3. تو که اسم جدید رو تبریک گفتی پس اسم لینکم رو هم تو بلاگ خودت درست می کردی خوشگل خانم

  4. چشمهایی که فکر می کنند

    بابا آخر امر به معروف!

  5. Dorood
    web zibaee darid. ahangha va musighiha agar dar rahe khodesh masraf va tolid beshe zibast.

پاسخی بگذارید

