من باب ترجمه آنلاين

امروز گفتم يك پست علمي بزنم !

اين سايتهايي كه مي خوام معرفي كنم دررابطه با ترجمه آنلاين هست.

1- شرکت SDL International به عنوان یکی از شرکت های پیش رو ارائه دهنده خدمات ترجمه آنلاین از طریق وب مشهور است . بسیاری از سایت های چند زبانه در وب ، از خدمات این سایت استفاده می کنند.

شما میتوانید ادرس URL یک سایت را در این پایگاه وارد کرده و پس از مشخص کردن زبان مبدا و مقصد ، ظرف چند ثانیه ترجمه مربوط را در اختیار داشته باشید.

بعد از اينكه وارد سايت شديد متونيد به قسمت سرويس برديد و در اونجا text مورد نظرتون را تايپ كنيد و بعد از انتخاب زبان ترجمه ، متن شما ترجمه ميشه !

اما…… از آنجايي كه اينجانب ساكن ايران هستم نتوانستم از امكان بسيار مفيد اين سايت يعني آپلود فايل استفاده كنم..چون پولي بود !

2- Free translation

من خودم از امكانات اين سايت خيلي خوشم اومد.در اينجا شما ميتونيد ترجمه هر متني رو به هر زباني در هر مكاني از كامپيوتر داشته باشيدوبه اين مهني كه عبارت مورد نظر شما از چت گرفته تا ايميل هاتون رو ميتونه ترجمه كنه !

همچنين در اين سايت اين قابليت هست كه متن شما به صورت زبان محاوره هم ترجمه بشه !

3-click2translate

در اين سايت شما ميتونيد نحوه محاسبه ، قيمت مقالتون رو پيدا كنيد.

مثلا فايل 5 صفحه(پر!!) كه من دادم در حدود350 دلار مبلغش ميشد !!

4- Live translation

اين سايت هم ميتونه در زمينه ترجمه به شما كمك كنه .

در انتها چند سايت معروف ديگه رو هم به اين ليست اضافه ميكنم:

Applied language\

Free translation Online

مترجم معروف AltaVista

World lingo

در كنار اينها، سايتهاي ايراني هم هستند كه به شما امكان استفاده از ديكشنري آنلاين رو مي دهند.

مثل سايت فارسي ديكشنري.

در اين سايت به شما امكان ترجمه لغت از فارسي به انگليسي و بر عكس فراهم شده.

و همچنين سايت پستچي.

اين سايتها روزانه نياز ميليونها ، انسان بيسواد مثل من رو در باب ترجمه برآورده ميكنند !

3 پاسخ به “من باب ترجمه آنلاين

  1. مرسی عزیزم به من هم این سایت‌ها کمک کرد
    خوبی دلم واسط تنگ شده:d

  2. فرزاد خان

    من باب !!!! یعنی این واژه تازی برابر فارسی نداره ؟؟؟
    واژه های قلنبه سلنبه تازی که آدمیزاد رو بلاگر نمیکنه ! دختر جان !!

  3. والا در اون لحظه اي كه داشتم فكر ميكردم راجع به عنوانش، با دوستان حرف باب در و پنجره بود !
    از اون لحاظ اين عنوان برگزيده شد

پاسخی بگذارید

