پدر بي ادب !

امروز بعد از قرني رفتم وبلاگ حسين درخشان رو خوندم ( هموني كه خودش رو پدر وبلاگ نويسي ايران مي دونه!!)

از اين آدم حرف زياد شنيده بودم ولي وقتي اين مطلب ناصر خالديان رو خوندم و اين لينك رو ديدم واقعا جا خوردم !!

جالبتر از ان نظرات خوانندگان براي اين وبلاگ نويس(!!!!) بزرگ هست. شايد از هر 10 تا كامنت يك نفر پيدا بشه كه بگه : «حسين دوست دارم» ، البته در صحت اين گفته ي طرف هم كاملا شك دارم !

و تقريبا در بيشتر پستها نظر دهندگان ، به شيوه ي خود نويسنده نظر گذاشتن !

در جايي هم جناب درخشان گفته كه از طرفدارهاي مشاركت و خاتمي و تاجزاده هست ، واي كه چقدر دلم براي بروبچ مشاركت سوخت!!

در كل هركسي كه ميخواد با لغتهاي كوچه بازاري آشنا بشه يك سر حتما به وبلاگ درخشان بزنه !

براي من كه از اين جهت كاملا مفيد بود !

در اينجا ميتونيد پست جناب درخشان رو بدون ف ي ل ت ر مشاهده كنيد

2 پاسخ به “پدر بي ادب !

  1. aida jan!!! man fekr nemikonam beshe be in harfa goft loghataye koche bazari!!!! masroor shodim… khoda be dademan beresad ke khaire sareman blog nevisim… ba hamchin pedari… man hame joor pedari dashtam vali in yeki nobare be molaaaaaaaaa

  2. فرزاد خان

    بدین وسیله مراتب حمایت خودم را از حسین درخشان اعلام میدارم !

پاسخی بگذارید

