آدم ميخوريــــــــم

اين فيلم مهيج امروز براي من ايميل شده بود.

اولش فيلم رو بدون صدا ديدم و پيش خودم گفتم عجب كشوري..يكي رفته تو دهن شير ولي كسي نيست نجاتش بده !!

اون يكي همكارم هم گفت حتما بايد از مقامات بالا دستور بياد تا اين بنده خدا از دهان شير بياد بيرون.

البته چون يك پيش زمينه فكري از اين دست اتفاقات در كشورهاي ديگه داشتم ( اينجا و اينجا) فكر ميكردم كه اينم يكي از اونهاست…تا اينكه صداي كامپيوتر رو روشن كردم و فهميدم بـــــــــــــــــــلـــــــــــه اينجا ايران است !!

اون بنده ي خدا هم وقتي نجات پيدا كرد كه يكي كه شبيه گروهبان گارسيا بود پيداش شد و 2-3 تا گلوله زد تو كله ي آقا شيره !

البته بعد از اينكه جناب شير قرباني خودش به مقدار قابل توجهي خفه كرد !

2 پاسخ به “آدم ميخوريــــــــم

  1. چشمهایی که فکر می کنند

    اتفاقاً هم اسلحه زیاد هست،هم اسپری فلفل،هم باتوم برقی ولی در موارد حساستری استفاده میشه که اسلام به خطر بیوفته…

  2. سایه حمیدرضا

    سلام دوست خوبم
    این بازی یه کم خطرناک تر از قبلیه
    بازی قبلی رو بالاخره هرطوری بود بازی کردم ولی این بازی خطرناکتر از اون یکیه
    می ترسم یه بلایی سرم بیاد
    به قول معروف حسن خیلی خطرناکه حسن
    ممنونم که منو دعوت کردی
    حتما بازی می کنم
    بدرود

پاسخی بگذارید

