دولت يك شبه !!


ديروز آخرين روزي بود كه بنزين با نرخ 80 تومان فروخته ميشد.

صبح كه بيدار شدم ، اخبار اعلام كرد كه بنزين ليتري 100 تومان شده !!!

اين خبر به اين دليل عجيب بود كه ،صبح ديروز جناب احمدي نژاد اعلام كرده بود كه 20 تومن توفيقي به حال دولت نداره و فعلا قصد نداريم كه بنزين رو گرون كنيم !!

مردم هم كه فكرشو ميكردن كه اين تصميمات يك شبه تغيير كنه با هجوم به پمپ بنزين ها تا اونجايي كه ميتونستند بنزين زدند و بردند !

خودم ديروز 1ساعت و نيم تو صف بودم و 1 ساعتم طول كشيد تا از هرج و مرجي كه جلوي پمپ بنزين درست شده بود نجات پيدا كنم..

خيلي دولت جالبي داريم .. در يك لحظه تصميم ميگره ، در يك لحظه عملي ميكنه و در يك لحظه هم نفي ميكنه !!

البته پيش بينيها راجع به طرح سهميه بندي هم درست از آب در اومد و اين طرح فعلاً تا 17 خرداد به تعويق افتاده.

براي من كه عادت شده هر شب با اين نيت بخوابم كه صبح يك خبر شگفت انگيز از دولت مهرورز بشنوم..

هيچ بعيد نيست كه فردا صبح اعلام كنن بنزين مجاني شده !!

3 پاسخ به “دولت يك شبه !!

  1. علی کلائی

    این دولت مهرورز عین بختک افتاده رو جونملت ایران . آخرین افتضاح هم رو که شما روایت کردید و یکی رو هم من گفتم . دخترکی با صورتی خونین در میدان هفت تیر تهران
    باید کاری کرد
    یا حق

  2. یعنی تو هم رفتی تو صف بنزین ؟؟؟
    خجالت نمیکشی ؟؟؟
    آخه 20 تومن برای هر لیتر میارزه به اون همه صف و بدبختی ؟؟

    اصلا با اصل موضوع که کار درستی بوده گرون شدن یا کار غلطی بوده کاری ندارم.
    اما وقتی مردم رو دیدم که باک نیمه خالی رو پر کنن کلی تعجب کردم !
    بازم با کسانی که خیلی تنگدست هستند و یک لیتر هم براشون یک لیتر هست و یا کسانی که اون شب باک بنزینشون کاملا خالی بوده کاری ندارم اما بقیه مردم که هجوم برده بودن حتی زحمت یک ضرب کردن هم به خودشون ندادن مخصوصا اون کسانی که رفته بودن باک نیمه خالی رو پر کنن !!!

    فکر کن طرف 20 لیتر بنزین زده و 400 تومن صرفه جویی کرده ولی اصلا به این چند ساعت صف و ترافیک میارزیده این 400 تومن ؟؟؟
    بعضی از مردم هم جو گیر هستن و تقریبا یه جورایی از فلسفه مفت باشه و کوفت باشه پیروی میکنن .

  3. والا باكه من كه خاليه خاليه بود.

پاسخی بگذارید

