بوي خوش زن قدغن …

ديشب به اتفاق دختر خاله ي محترم عازم مجلس عروسي شديم.

در بين راه به علت كسورات دور برگردان و نتوانستن در خواندن تابلوهاي پشت درخت راه رو گم كرديم و تو خيابانهاي خلوت شرق تهران گم شديم.

در اين بين دوستامون هم هي زنگ ميزدن كه كجايين !!

ما دو تا هم كه تر گل ور گل تو ماشين دنبال يك تابلو ي راهنما يا يك انسان ميگشتيم كه سوال بپرسيم كجا بريم.

تا چشم هم كار ميكرد اتوبان . تك و توكي هم ماشين رد ميشد.

تا اينكه از دور چند تا پليس ديديم. ما هم كه خوشحال كه آخ جون آقا پليسه !!

اما چشمتون روز بعد نبينه !

پليس ديدن همانا و سيم جين شدن هم هماناي ديگر !

اول كه آقاي پليس گفت : چرا وسط اتوبان واي سادي !

گفتم : آقا ما ميخوايم بريم اينجا از كجا بريم ؟

آقا پليسه يه نگاه به ما انداخت و گفت : كارت ماشين .

بلــــــــــه ؟؟

خانوم كارت ماشين

بفرما

ميدونيد كه هنور طرح بدحجابي هست !

( من فقط هاج و واج نگاه مي كردم)

ببخشيد آقا من اومدن از شما سوال بپرسم نه اينكه سوال جواب بدم !

گواهينامه

ماشين خودتم كه نيست

دزدي هم نيست

( همچين نگام كرد كه گفتم الانه كه بگه بازداشتي!!)

تصور كنيد دو تا دختر در يك اتوبان خلوت با 4 تا پليس !!!!!!!!!!!!

آقا پليسه بعد از اينكه مدارك رو چك كرد و چند دور ، دوره ماشين چرخيد گفت : ( با دست خيابوني رو نشون ميده)از اينجا بايد بريد.

منم بدون اينكه حتي تشكر هم كنم پامو گذاشتم رو گازو د در رو !!

واقعا خيلي زور داره كه به پليس اعتماد كني ، و بعد اينجور جواب ببيني!

البته آقا پليسه يادش رفته بود كه از ماموران نيروي راهنمايي !!!!!!! و رانندگي نيروي انتظامي بودند.

دختر خالم تعريف ميكرد كه ديروز هم دختري رو به خاطر بد حجابي كرفته بودند كه تنها جرم سنگينش اين بود كه براي چند لحظه مقنعه اش رفته بود عقب !

بازداشتي كه با يك تذكر خالي هم ميشد حل بشه !!

اونجا هم جناب پليس فقط ميخواست التماس ها و خواهش هاي دختر رو ببينه !

تو مملكيتي كه جرم! بد حجابي با ريا كاري ، با جنايت ، با دزدي و هزار تا جرم ديگه يكي ميشه و با يك «زن» مثل يك مجرم خطرناك رفتار ميشه ، خوشحال بودنم جرمه …

براي خودم و تمام دختران متاسفم …

7 پاسخ به “بوي خوش زن قدغن …

  1. shans ovordid,hameye dokhtaraye iran in shans ro nadaran,mesle dokhtaraye bad shanse 7 tir,moteasefam baraye in vaziyat, webloge ghashangi darid ,movafagh bashid

  2. سایه ی حمیدرضا

    سلام.
    همه چیز زیر سوال رفته است.
    حرمت ها شکسته شده
    و همه ی خطوط قرمز از میان رفته است.
    بوی خوش زن قدغن
    من قدغن تو قدغن
    بدرود

  3. ترس و وحشت فراوونه دیشب ما نتیجه بی اعتمادی مطلق نسبت به اون چیزی بود که برای تو و من اتفاق افتاد. دیگه باید شعر » شبها که ما میخوابیم آقا پلیسه بیدار …»رومثل هزار و یک واژه و شعر قشنگ دیگه به خاطره ها بسپاریم!!! بازهم مرسی که دیشب گازشو گرفتیو رفتیو گرنه … آخ آخ آخ

  4. خیلی روان وخوب مینویسی مطالبت هم با هال وبه روزه طنز خاصی همراه با نوعی از شیطنت رو در مطالبت میشه دید که خیلی جالبه برات ارزوی موفقیت دارم samadim66

  5. چرا قدغن

  6. سلام من تازه وارد وبلاگت شدم و فکر کنم مطالبت جالب باشن…
    این یک پست هم خوندم
    خیلی مسخره ست به قدرت انتظامی یک کشور مثل ایران هیچوقت نباید اعتماد کرد…

  7. چیز طبیعیه من بیشتر از نیروی انتظامی می ترسم تا اشرار واسه اینکه اشرار اینقدر ………………. فقط می تونم بگم متاسفم

پاسخی بگذارید

