آيدا در گودال

با توام….با تو كه زل زدي به صفحه ي مانيتور و داري اين مزخرفاتو ميخوني

چيه جا خوردي…فكر نمي كردي آيداي مهربون عرضه چرت و پرت نويسي داشته باشه..نوشتم تا بفهمي بلده …بفهمي كه اونم بلده كارايي انجام بده كه بقيه بلدن…مثل مزخرف نوشتن…مگه هميشه بايد مثل بچه ي هاي خوب نوشت…نميشه يك بارم شده دري وري گفت ؟!!..حالا كه دارم ميگم..ميخواد خوشت بياد ميخواد بدت مياد…مهم نيست….هههه اينقدر بدش ميومد وقتي ميگفتم مهم نيست !!

تويي كه داري اينوميخوني تاحالا گفتي مهم نيست ؟؟

هميشه ميگي نه…هميشه عينه ابله ها سرمونو ميندازيم پايين و ميگيم مهم نيست…چي مهم نيست ؟ اينكه عمرت داره تلف ميشه…اينكه هميشه الكي بخندي…يا اينكه خودت رو ي آدم منطقي نشون بدي ؟؟

هي با توام …تا حالا فكر كردي زياد ميفهمي ؟

بزار بهت بگم كه هيچي نميفهمي…فقط ادعات ميشه كه خيلي حاليته…وسعت نگات به اندازه ي دايراه اي كه دور خودت كشيدي..بيشترش رونميتوني بفهمي …منم اينجوريم…همش اداي آدماي عاقل رو در ميارم !!

تا حالا براي ديگران تصميم گرفتي؟

تا حالا به احساس ديگران خنديدي؟

تا حالا دوستات رو امتحان كردي؟

واي كه من چقدر از اين يه كار بدم مياد…امتحان كردن رو ميگم…يكي مثل من ، عينه خر به همه اطمينان ميكنه و بقيه …!!! باحاله نه ؟؟!!!

هي كجا ميري به اين زودي…بازم باهات كار دارم…

تا حالا ، احساس بي خا صيتي بهت دست داده ؟….اگه بگي نه ، يك دروغگوي ترسو هستي !

تا حالا دوست داشتي زودتر بميري ؟؟…چاخان نكن…هروقت كم مياري ميگي خدايا منو بكش !! شايدم بگي بي خيال…ولي يك بار در كل زندگيت تقاضاي مردن كردي…

خب آدم حسابي مگه خدا بي كار بوده تو رو درست كنه !!..حالا كه اومدي عينه آدم زندگي كن ديگه..

تا حالا شده بگي آــــــــــــــــــــــــــــِي سرم ؟؟

كار هر روزته نه … فكر كردي سر خودت فقط درد ميكنه … نه عزيز همه سردرد دارن..تو هم يكيش…الكي ناز نكن كه حالم بد ميشه !!

تا حالا شده بگي آــــــــــــــــــــــــــــي قلبم ؟

اينو نگي چي بگي … قلب خودم از همه داغون تره..همچين تيكه تيكه شده كه فكر نكنم ديگه قلبي مونده باشه !!

ميبيني همه داغونن…فقط تو نيستي كه !

تا حالا گريه كردي ؟….مي ترسي بگي آره…نترس ازت كم نميشه …. گريه هنره…

گفتم هنر…ياد هنرمندان معاصر افتادم !!..مي دوني كيا رو ميگم…اونايي كه دل ميشكونن..بعدم ميگن به صلاح خودت بود !! آره بابا جون تو عاقلي و بقيه خنگ…هرچي تو ميگي اصلاً !!

تا حالا كتاب خوندي ؟…اگه نخوندي بخون…اگه خوندي هم باريكلا !!

تا حالا دست تو دماغت كردي ؟…نه بابا هنور ديونه نشدم..تا جنون كامل كلي فاصله دارم…اگه خواستي امتحان كني يه جاي خلوت اين كارو كن كسي نبينه آبروت بره !

كلي از اين «تا حالا » ها تو ذهنم … فعلا لينا رو داشته باش تا بعد !!

راستي تا حالا به كسي گفتي كه با تمام وجود دوستش داري …

پ.ن.زيادي چرت بود ! چند روزه ناخوشم..ميخواستم اينو اينجا نزارم.. پنجره رو غبار گرفته …

يه خورده هم «آيدا در گودال» رو تحمل كنيد..

5 پاسخ به “آيدا در گودال

  1. وبلاگ نويس آواره (PPajouhesh54@Gmail.com)

    سلام.
    1- جالب بود. تا حالا اين طوريش رو نخونده بودم! نمی دونم منظورت چيه و کيه ولی به شخصه، منظورت رو به خودم می گيرم تا اگه ايرادی توی خودم هست (که مطمئناً هست) تا جايی که می تونم اصلاح کنمش.
    2- راستی، اگه ممکنه Font درشت تری استفاده کن توی بلاگت؛ آخه تا View Text Size رو روی larg تنظيم نکنيم نمی تونيم بخونيم چی نوشتی.
    موفق باشی

  2. سایه ی حمیدرضا

    سلام.
    چقدر خوبه که نویسنده ها با همه فرق دارند
    چقدر خوبه که همشون اینقدر بی پرده می نویسند
    اصلا کی غیر از نویسنده ها جرات نوشتن احساسشو داره؟
    بذار یه چیزایی رو رک بهت بگم
    تا حالا عاشق شدی ؟ من شدم و از اینکه به اون یا به همه بگم ابایی ندارم
    رفتم جلو تو چشاش زل زدم و جلوی همه ی دوستاش گفتم دوسش دارم
    تا حالا دست تو دماغم کردم و تا حالا چند بارم آرزوی مرگ کردم
    تا حالا خل شدم و اساسا دیوونگی رو از عاقل بودن بیشتر دوست دارم و از افتخارات زندگی من اینه که بهم بگن تو دیوونه ای.
    نمی دونم چرا با خوندن این پستت دلم هوس کرد برات یکی از نوشته هامو میل کنم
    پس لطفا بخونش و نظرتو برام بفرست
    بدرود

  3. افسوس كه بي فايده فرسوده شديم
    وز داس سپهر سرنگون سوده شديم
    دردا و ندامتا كه تا چشم زديم
    نابوده به كام خويش نابوده شديم
    مسعود صمدي

  4. وبلاگ نويس آواره (PPajouhesh54@Gmail.com)

    On 6/1/07, Masoud Samadi :samadim66@gmail.com wrote:
    با عرض سلام
    نظر شما را در وبلاگ دست نوشته هاي آيدا در مورد مولوي خوندم.واقعا جاي بسي تاسف بود كه در مورد كلمه مولوي و مولانا به عنوان يك ايراني معني اين دو كلمه رو «مولاي ما» نوشته بوديد. واقعا عجب خيال پردازي كودكانه وابلها نه اي !!!!!!!!!!!! كاش كمي لااقل مطالعه ميكرديد و بعد نظر مي داديد. «مولانا جلال الدين محمد بلخي» اسم كامل اين آقا است.
    و «نا» كه شما آنرا به معني «ما» كه ضميري در عربي است گرفته بوديد صرفا ناشي از ذهن خيال پردازانه تان دارد.
    اميدوارم بعد اين در اين جور موارد با مطالعه بيشتر نظر دهيد

    Salam. az in hame adab -e shoma ke bedoun -e hich sanadi bande ra khialpardaz khatab kardid kamal -e tashakkor ra daram, vali bayad begouyam ke man asnad -e mokhtalefi dar in zamine daram, pas behtar ast ke khodetan ra Allame nadanid (bedoun -e agahi). agar madraki bar sehat -e harfetan daerid rou konid, ba ham bahs mikonim. vali agar nemidanid az che manabe ee estefade konid, shoma ra hedayat mikonam be manabe ye zir:
    1- managheb -ol arefin, chap -e ankara, 1959, jeld -e 1, safehat -e 7-9
    2- alma’aref, chap -e tehran, 1333, be tashih -e forouzanfar, jeld -e 1, safehat -e 82, 254, 264
    3- tarikhe adabiat dar iran, jeld -e 2, safehat -e 1020-1021
    4- nafahat -ol ons, chap -e tehran, 1336, safe ye 460
    5- moghadame ye Masnavi, foroughi, safehat -e 7-9
    6- pelle pelle ta molaghat -e khoda, zarrinkoub, entesharat -e sokhan.

    omidvaram baraye shoro e molana shenasietan kafi bashad.
    baraye shoru ham shoma ra atf midaham be dam -e dast tarin sanad: moghadddame ye masnavi: «خداوندگار، مولانا، جلال الدين محمد بن سلطان العلما بهاء الدين محمد بن حسين بن احمد خطيبی بَکری بلخی که بعد ها در کتب از او به صورت های: مولانای روم، مولوی، ملای روم ياد کرده اند، يکی از بزرگ ترين و …»

    ya HAGH

    Mazdak Sammak Abedi
    (P.Pajouhesh)

  5. همه ی ما گاهی میفتیم تو گودال..
    مهم نیست..
    چیزی که مهمه اینه:
    زندگی می گذرد…

پاسخی بگذارید

