آقا پليسه بد

از سه شنبه به اين طرف هرچي بلا بوده خدا رو سر من نازل كرده و با تصادفي كه امروز كردم به اوج خودش رسيد !
نميدونم كدوم شير پاك خورده اي چشمش منه بيچارو رو گرفته كه اينجور بلا سرم مياد..
خلاصه امروز تصادفي كردم كه وقت يادم مياد چه خطري از بيخ گوشم رد شده رنگم عينه گچ ميپره !
صبح امروز زير پل گيشا ، به علت حواس پرتي بانوي بزرگواري ماشين بنده به يك آهن پاره ناچيز تبديل شد !!
اين بانوي فهميده از پشت آنچنان ماشين رو داغون كردند كه به علت ضربه ماشين من چند متري پريد و به ماشين جلويي خورد .( شما تصور كن،از شدت ضربه اين كمربندهاي درپيت هم باز بشه و با مخ بري تو فرمون !! از اون ورم دوباره با مخ بري عقب و گردنت به مقدار قابل توجهي درد !! بگيره !!)، البت خدا رو شكر، كه ماشين روبه رويي ، زياد خسارت نديد ..
اما ماشين ما تقريبا پرس شد !
وقتي كه هم كه جناب سرهنگ تشريف آوردن ، 4تا برگه دادن دست ما وگفتن امضا كنيد !!
بدون پرسيدن حتي يك سوال كه چه بلايي سر ما اومده !!
جناب پليس فرمودند كه من اول به ماشين روبه رويي زدم ، بعدم ماشين سوم زده به من !!
جالبيش اينجاست كه هر 2تا راننده به نفع من حرف ميزدند و ميگفتند كه اين ايست كامل بوده !
خلاصه بعد از كلي دعوا جناب سرهنگ از راي مسخره ي خودش گذشت و ايندفعه گفت به دليل رعايت نكردن فاصله ي ايمني بنده مقصرم !
من و پدر برزگوارم هم مسر اين شديم كه ميريم دادگاه !! اين 2تا راننده هم خواهش كه بيخيال بشين ، ما حال و حوصله ي دردسر نداريم !!
جناب سرهنگ كه هم رفته بود دنده ي لج و لجبازي انواع و اقسام جريمه ها رو نثار ما كرد : 1- رعايت نكردن فاصله ، 2- گواهينامه ي من ( چون رانندگي با عينك بوده و من لنز داشتم !!)

البته تمام حرفهاي آقا پليسه بماند كه چه مهربان گونه ، تمام كلمات چرت رو نثار من و پدرم كرد !

چند هفته ي پيش هم اين ماشين بدبخت ما كاميون رفت روش ( در حالي كه جلوي خونه پارك بوده )
اونجا هم آقا پليسه نوشته بوده كه ماشين در حال حركت بوده و كاميون لهش كرده !! آخ كه خانواده ي ما چقدر از دست اين پليس هاي بي عرضه خسارت ديده !!
به قول پدرم ، خسارت مالي به جهنم اگه بلايي سر كسي ميومد چي ؟ اگر اون روزي كه كاميون كاپوت رو له كرد ، كسي تو ماشين بود چي ؟ اگه پدرم امروز از شدت عصبانيت سكته ميكرد چي؟؟

البته وقتي كه رئيس جمهورمون يك همچين شخصي باشه نبايد از بقيه انتظار داشت.

چقدر از اين دولت حالم به هم ميخوره !!
خيلي وقته از همشون متنفرم….
پ.ن : اينقدر اون لحظه حالم بد بود نتونستم عكس بگيرم !!
6 پاسخ به “آقا پليسه بد

  1. باز جای شکرش باقیه که چیزیتون نشد و همچنین جای شکرش باقیه که باباتباهات بود
    شب عید من تصادف کردم هم استخونام جا خورد هم بعدا فحشش رو تو خونه خوردم
    هم توونه ماشین رو دادم
    وضعت خوبه بالام جان شاکی نباش
    یا حق

  2. in ke ki cheshmet zade… ehtemalan man boodam.. chon chesham bad joori to ro gerefte… vali aida… manam ba in dolat movafegh nistam… vali in yek mored rabti be raees jomhoore be estelah mohtaram nadasht.. chon ta onjaie ke man yadam miad… police haye in mamlekat hamishe hamin joori bodan

  3. چشمهایی که فکر می کنند

    بابا آخر خوشانسی!
    فکر نمی کردم وضع رانندگیت اینقدر ناجور باشه!
    الان فرصتی شد که پدرت در مورد واگذاری ماشین به جنابعالی تجدید نظر کنه!!!
    (شوخی کردم!!)
    خودت خوبی؟رفتی رادیولولوژی عکس بگیری؟
    ضربه های دینامیک رانندگی خیلی خطرناکن

  4. khodaei manam ba selene movafegham. che rabti be raeis jomhor dare akhe?!
    on teflake badbakhte bichare zabun baste! ke diruz azadare javoone nakam, shahid amu Fazel bud… che komaki be to akhe mitunest bokone.

  5. در مورد دو لت محترم كه گفته بوديد شعر زير گويا همه چيز هست
    قاتلان سرور شدند و ز بيم
    عاقلان سرها كشيده در گليم
    samadim66

  6. aval khode to bebin badan darbare digaran harf bezan

پاسخی بگذارید

