آدمهاي جهان پنجمي !


امشب بعد از مدتها ، شبكه هاي لس آنجلسي رو داشتم ميديدم. من كلا از حرفها و برنامه هاي اين شبكه ها خوشم نمياد. مخصوصا ITN و طپش.

وقتي كه داشتم ITN رو ميديدم ، شب خيز يكهو شروع كرد به طپشي ها بدوبيراه گفتن و اينكه تلويزون طپش فقط حرف مزخرف، ميزنه !! ITN هم كه يك تلويزوني كوچك هس كه بزرگان واردش مي شوند ! از اون طرف هم جناب اميرقاسمي به اينوري ها بدوبيراه ميگفت !

جالب تر اينكه طرفداران شبكه ها هم افتاده بودن به جون هم ! و پشت هم زنگ ميزند و به هم نقل و نبات نثار ميكردند !

مجري ها هم با گرفتن ژست ها و فيگور هاي مظلومانه همچين از خودشنون تعريف ميكردند كه آدم فكر ميكرد انيشتيني ، چيزي اونجا نشسته !

حالا من نفهميدم كه دعواي شب خيز و اميرقاسمي ، چه ربطي به نفهم بودن ايراني ها داره ! يكي نيست به خودش بگه شما كه بلد نيستي حرمت همكار و هم ملت خودت رو نگه داري چه جور ادعاي باشخصيتي و مدرن بودن داره ؟ به گفته ي اين آقا اگه عروسي و عزا و فيلم و آهنگهامون رو آمريكايي كنيم ، اون وقت ميشيم يك سري آدم مدرن !

حالا اين دعوا ها سرچي بود ؟ سر اينكه خاكسپاري مهستي رو كدام شبكه پخش كنه و براي اينكه امتياز پخش رو به دست بيارند ، روي آنتن همديگر رو خورد كردند و حرفهايي ردوبدل كردند كه من واقعا تعجب كردم.

جالبتر اينكه همه زير پرچم خانوم مهستي ، سعي در متحد كردند ايراني ها داشتند!

من مانده بودم كه اينها چرا اينجور افتاده بودن به جون هم و اينكه چرا فكر ميكنن علامه دهر هستند و با نصيحت هاي آبدوغ خياري سعي در به راه راست هدايت كردن مردم ايران دارند؟

به نظر من تمام برنامه هاي اين شبكه ها به قول خودشون مزخرفه و به غير از كليپ هاش ، هيچكدوم ارزش ديدن نداره ! مخصوصا مجري هاي ناز نازيي كه ميارن و با گفتن عزيز و جانم و قربونت بشم ، واقعا آدم رو مشمئز ميكنند از تلويزيون ديدن !

خلاصه اينكه من از خير كليپ ديدن هم گذشتم!

از خداوند طلب شفاي عاجز براي اين بندگان خاصش دارم..خدا همه ي بيماران را شفا دهد.الهي آمين

پاسخی بگذارید

