خبرنگار نيستم ولي خبرنگاران را دوست دارم

روز دوميه كه با بي ميلي از كنار دكه ي روزنامه فروشي رد ميشم.

وقتي چشم به تيتر مجله ي هاي آبكي مي افته تو دلم خندم ميگيره كه بعضي از مردم چقدر راحت زندگي ميكنن و بهشون حسوديم ميشه ! از اون طرف يك سري ديگه از نشريات هستند كه دلم مي خواد پاره پارشون كنم !

ديگه شرقم جزوي از خانواده ي ما شده بود..فكرشو كن :هر روز متنظر يك دوست باشي و يه هو بهت بگن دوستت ديگه نمياد.

هميشه شرق رو دوست داشتم به خاطر اينكه بي پروا حرف حق رو ميگفت.كاش شرقيا جمله ي:»زبان سرخ سر سبز ميدهد بر باد » رو سر در نشريه شون مي نوشتن!

روز خبرنگار شايد براي خيلي خا روز تلخي باشه..اونهايي كه به دليل توقيف هاي پي در پي الان بيكار شدند و در ناكجا آباد روز خبرنگار رو جشن ميگيرن !

با تمام اين خرفها و حديث ها روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران عزيز تبريك ميگم.

اميدوارم روزي برسه كه نوشتن دليلي نباشه براي از بين رفتن ..

1 پاسخ به “خبرنگار نيستم ولي خبرنگاران را دوست دارم

  1. وبلاگ نويس آواره (PPajouhesh54@Gmail.com)

    سلام.
    1- من هم خبرنگار نيستم. خبرنگار ها رو دوست دارم. يک دوست دارم که الآن حدود 7 ساله که هر روز خونه مون مياد. ميگن هر کسی رو با هر روزنامه ای که می خونه ميشه شناخت: بعضی ها روزنامه های خبری رو دوست دارند، بعضی ها روزنامه های مقاله ای رو، بعضی ها روزنامه های آوانگارد رو، بعضی ها روزنامه های تخصصی رو، بعضی ها روزنامه های محافظه کار رو، بعضی ها روزنامه های افشاگرانه رو، بعضی ها روزنامه های حوادث رو، … بعضی ها هم روزنامه های ميانه رو رو. من روزنامه های ميانه رو رو ترجيح ميدم. من از سال 78-79 هر روز با روزنامه ی … (تبليغات موقوف!) يکی-دو ساعتی رو زندگی می کنم که بعضی مواقع به 4 ساعت هم ويرسه اين زندگی.
    2- روز روزنامه نگار رو به همه ی اغشار روزنامه نگار، (چه اون هايی که محافظه کارند، چه آوانگارد ها و چه …) تبريک و تسليت می گم. غم آخرتون باشه. ديگه هم تکرار نشه! (اين لب کلام نام گذاری امروز از طرف نظام هستش. زياد دلتون رو خوش نکنيد. آزادی معنی نداره. يه جوک خيلی خيلی بامزه است. چه اين ور دنيا، چه اون ور دنيا. اگه هم کسی ازتون استقبال ميکنه کشته ی آزادی نيست، منافعی داره. شک نکنيد)

پاسخی بگذارید

