كمك از نوع ارشادي !


ديروز عجيب ترين كمك زندگيم رو انجام دادم !

نزديكهاي ساعت 6، ميدان ونك بودم.از شدت خستگي حتي حوصله ي مرتب كردن سرو وضعم رو هم نداشتم..

خلاطه با قيافه ي درب و داغون داشتم از خيابون رد ميشدم كه يه دخترخانومي كه خيلي خيلي سر وضعش از من بهتر بود پريد جلوم و گفت : خانوم ميشه شما روسري من رو سر كنيد و من مقنعه ي شما رو ؟ آخه گشت اونجا وايساده و اگه مقنعه سرم باشه ميتونم از جلوشون رد بشم .

منم هاج و واج نگاش كردم و از اونجايي كه براي اينجور كارها سرم درد ميكنه قبول كردم !

خلاصه رفتيم تو يه مغازه و من روسري اونو سر كردم و اونم مقنعه ي من رو !!

چقدرم قيافمون عوض شد !

خلاصه با خيال راحت از جلوي گشت رد شديم و اون ور ميدون دوباره من شدم اون آيداي ژولي پوليده و اونم شد يه دختر خانم خوشگل !

جالبه كه با سهميه بندي شدن بنزين و اومدن گشتهاي ارشاد نوع كمك به هم نوع هم عوض شده !

الان كسي ميتونه ادعاي خير بودن بكنه كه كارته سوختشون دو دستي تقديم كسي كنه كه بنزينش تموم شده!

و يا وسط خيابون سر وضعش رو با يكي ديگه عوض كنه !

پ.ن : توسفر يه بنده خدايي به بابام گفت آقا 4ليتر بنزين ميدي؟!!

بابام هم گفت : آقا شما حون بخواه ولي بنزين نخواه !

اين شده وضع مردم!!

1 پاسخ به “كمك از نوع ارشادي !

  1. چشمهایی که فکر می کنند

    فکر می کردی یک موقع ژولی پولی بودنت بدرد کسی بخوره؟؟! این از فواید این مملکته!!

پاسخی بگذارید

