آپ كردن بلاگ با word

امروز داشتم با ورد 2007 كلنجار ميرفتم كه با يكي از امكاناتش اشنا شدم !!

كلي هم باهاش كيف كردم و بگي نگي خوشحالم شدم !!

حالا اين امكان كه باعث ذوق گرفتگي شديد من شد، چيزي نيست جز امكان آپ كردن وبلاگ در محيط آفيس !!

اينكار به قدري راحت انجام شد كه با عث شد در طول يك روز 3تا پست بزنم و ركوردي فراموش نشدني از خودم ثبت كنم !

اين امكان ورد بلاگهاي ام اس ان ، بلاگر ، وردپرس و چندتا بلاگ ديگر رو پوشش ميده!

براي آپ كردن بلاگ از طريق ورد هم بايد به قسمت new بريد و بعد روي گزينه new blog post كليك كنيد و بعد از انتخاب كردن سرويس بلاگتون و رجيستر كردن آن بلاگ خودتون را آپ كنيد !

به همين راحتي !!

!

به همين راحتي !!

لذت ببريد كه من حسابي لذت بردم!!

پاسخی بگذارید

