خروس زري

داشتم تو فايلهاي آهنگم يك گشتي ميزدم كه به موزيكي رسيدم كه من را به 10-15 سال پيش برد.

موزيك كه چه عرض كنم به يك قصه رسيدم.قصه خروس زري پيرن پري…

شايد اين قصه براي خيلي از شماها آشنا باشه..خيلي از شما ها باشيد كه مثل من با اين قصه دوران كودكي رو سپري كرده باشيد.قصه اي كه شاملو در سال 1338 براي كودكان آن دوران نوشت و كودكان اين دوران هنوز به ياد خروس زري آهنگهايش را زمزمه ميكنند.

وچه قدر اين قصه ها ماندگار هستند.قصه هايي كه بچه هاي هر نسلي در هر زماني ميتوانند گوش بدهند و پند بگيرند.چون به واقع به دنياي پيرامون ما شبيه هستند.

قصه گول خوردن ها و سادگي هاي ما آدمها..قصه اعتماد كردن و چوبشو خوردن و هزارتا قصه‌ي ديگه..

قصه خروس زري پيرن پري ، را از اينجا ميتوانيد دانلود كنيد.

پ.ن: چند روز اتفاقات عجيب و غريب برام اتفاق مي افته..جوري كه حسابي ذهنمو مشغول كرده و متاسفانه اينجا رو زياد آپ نميكنم..البته موضوع هم كم دارم براي گفتن..همش نق و نوق از روزگاره !

پ.ن: اين پست مخصوص In depended Yasna هست 😀 😀

3 پاسخ به “خروس زري

  1. شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی
    آوای تو میخوانم از لایتناهی
    آوای تو می آردم از شوق به پرواز
    شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی
    امواج ندای تو به من میرسد از دور
    دریایی و من تشنه ی مهر تو ، چو ماهی
    وین شعله که با هر نفسم می جهد از جان
    خوش میدهد از گرمی این شوق ، گواهی
    دیدار تو گر هیچ ابد هم ندهد دست
    من سرخوشم از لذت این چشم به راهی
    ای عشق ، تو را دارم دارای جهانم
    همواره تویی ، هرچه تو گویی تو بخواهی

  2. شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی
    آوای تو میخوانم از لایتناهی
    آوای تو می آردم از شوق به پرواز
    شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی
    امواج ندای تو به من میرسد از دور
    دریایی و من تشنه ی مهر تو ، چو ماهی
    وین شعله که با هر نفسم می جهد از جان
    خوش میدهد از گرمی این شوق ، گواهی
    دیدار تو گر هیچ ابد هم ندهد دست
    من سرخوشم از لذت این چشم به راهی
    ای عشق ، تو را دارم دارای جهانم
    همواره تویی ، هرچه تو گویی تو بخواهی

    صمدی مسعود

  3. من هم در بچگی عشق کتابهای سوپراسکوپ بودم و از قصه های موزیکال خوشم می آمد!،به عنوان جایزه در دوران تحصیل ابتدایی از این جور کتاب قصه ها با نوار زیاد گرفتم!…

پاسخی بگذارید

