100 پسته !

بالاخره 100 پسته شدم !

البته خيلي وقت پيش بايد اين موفقيت بزرگ رو به خودم تبريك ميگفتم اما به علت مشغله هاي رنگارنگ اين توفيق اجباري تا بدين روز به تاخير افتاد !

همانطور كه مستحضر هستيد اينجا قبلا اسمش » ني نامه » بود ، اما به دليل تغيير ساختار نوشتن و عوض شدن يك چيزايي به همكاري آقاي پيمان به «آيدا در پنجره» تغيير نام داد.

بعد از اون رسيدم به بنر بالاي صفحه و نوشته ي:»حقيقت را ميگويم اما به كسي توهين نميكنم و هر كس از من رنجيد معلوم است وجدان راحتي ندارد». اين جمله با انتقاد شديد بعضي از خوانندگان وبلاگ رو به رو شد.البته خودم به شدت به اين جمله علاقه مندم اما براي اينكه موجب آزرده خاطر شدن دوستانمان نشوم تصميم به عوض كردن بنر دارم.

اينكه كي عوض بشه با خداست !!

اينهم آيدا در پنجره از لحاظ آمار و ارقام :


اين وبلاگ باعث آشنا شدن من با دوستان خوبي مثل چشمهايي كه فكر ميكنند و پپلاي عزيز شد.

اميدوارم هر جا هستند موفق باشند و به اميد روزي كه بالاخره خانوم پپلا رو از پشت ميزش بلند كنم !!!

3 پاسخ به “100 پسته !

  1. ایدا جان منظر 100 سالگی و 10000امین پستت می مانم!

  2. سلام آیدا جان! من هم مطلب صدمین رو تبریک میگم البته ببخشی که دیر رسیدم. هنوز سر حرفم هستم. خیلی دلم می خواد آیدا رو غیر از پنجره توی حیاط، توی یه باغ ببینم…. آن روز نزدیک است. :دی

  3. تبریک میگم دخترم تبریک.

پاسخی بگذارید

