كاش من هم پرنده بودم

وقتي كه عكسها رو ديدم، ناخودآگاه سرجاي خودم ميكوب شدم..نميدونستم ميتونم بقيه رو ببينم يا به همين چندتاي اولش بسنده كنم.با يك حس كنجكاوي كشنده ماوس رو به پايين صفحه كشيدم تا بقيه عكسها باز بشه..

اينها براي من عكس بود و براي اونها زندگي واقعي..براي بچه‌هاي كه يك عمر زندگي رو به خاطر سهل انگاري بعضي‌ها از دست دادند.

براي من فقط گفتن آخي و افسوس خوردن و براي اونها گفتن ناله از درد و حسرت زندگي را كشيدن.

اين عكسها، واقعي بود..عكس چندتا بچه‌ي بيگناه، از بين هزاران كودكي كه در روستا ها به خاطر نبود ايمني جان خودشون رو سر كلاس درس از دست دادند..

اين عكسها حكايت دانش‌اموزان ديگري هست كه با ترس از سوختن و لرز از سرما ، به كلاس درس ميروند..

چند روز پيش در راديو اعلام شد كه ديگر هيچ مدرسه با بخاري چكه‌اي گرم نميشود و فرداي اون روز اعلام شد، به قدري تعداد مدارسي كه با بخاري چكه‌اي گرم ميشه زياده كه نميشود اسم همه‌شان را برد!

زندگي كردن خيلي سخت شده..نمي‌دوني به درد خودت فكر كني يا به درد آدمهاي دورت..

نمي دوني نگران چي باشي..

حس بشر دوستانت گل كنه يا فقط و فقط به فكر نجات خودت از چاله‌هايي باشي كه برات كندند..

دوباره نگاهم مي‌افته به آيكون هاي پايين صفحه..همونجايي كه نوشته «يكسال پس از آتش سوزي مدرسه»

3 پاسخ به “كاش من هم پرنده بودم

  1. به آدرس زیر یه سری بزنید :
    http://www.yt.blogfa.com
    صمدی

  2. البته فیلم صحنه‌های رودریگوئزی کم نداشت ولی در کل فیلم خوبی نبود.

  3. Na Aida joonam, hata age dardamoon ro ham ba ham jam konim, HATA BARAYE 1 LAHZE, baz ham nemitoonim darde in teflaye masoon ro befahmim…

پاسخی بگذارید

