كلم پيچ دوست داريم!

كلم پيچ اينجا، كلم پيچ آنجا ، كلم پيچ همه جا !
از دوران جنيني همراه شما هستيم ! تا زماني كه بخواهيد بميريد!
دوم دبيرستان بودم كه اولين بار با كانون فرهنگي آموزش آشنا شدم.زير اون آدمك هم نوشته بود قلم‌چي.اونجا بود كه براي اولين بار واژه كلم‌پيچ به ذهنم خطور كرد.
نميدونم چرا هيچوقت از كلم‌پيچ خوشم نيومده! شايد به خاطر پر رو بودنش..
پيش دانشگاهي كه بودم چند بار نمرات ترازم پايين اومد، خانوم پشتيبان هم زحمت كشيدند و كف دست پدرم گذاشتند !!
باورتون ميشه ؟ زنگ زدند محل كار بابام و گفتند دخترتون نمره‌هاي آزمونش كم شده !
و به همين سادگي تا مدتها اعصاب و روان ما به هم ريخته بود.جالبيش اينجاست كساني رو ميزان پشتيبان كه مورد تاييد هيچ ارگان و سازماني جز خودشون نيستند! مثلا قراره پشتيبان دانش‌اموز باشند ، به جاش شدند بلاي جونش !
بدتر از اينها پز و افاده‌هاي فراواني كه داره..خوشم مياد اكثر شاگرد اولها تعدادي از آزمونها رو شركت كردند نه همه شو!
پدر و مادر هاي عزيز توجه داشته باشند كه چيزي كه در كلم‌پيچ حكم فرماني ميكنه رقابته ناسالمه! ساله خودم يادمه كه تو بعضي از مراكز كليد سوالاتو به بچه‌ها ميدادند و تا نمره‌ي كل اون مركز بالا بياد و تشويق نامه بگيره!
حالا به من بگيد تنبل و درس نخون ولي من يكي كه از كلم‌پيچ بيزارم!

پ.ن: بيچاره برادران صغيرم كه در كودكي و نوجواني گرفتار كلم‌پيچ زدگي شدند !!

1 پاسخ به “كلم پيچ دوست داريم!

  1. تا با غم عشق تومرا کار افتاد
    بیچاره دلم در غم بسیار افتاد !!!
    بسیار فتاده بود هم در غم عشق
    اما نه چنین زار که این بار افتاد !!
    صمدی

پاسخی بگذارید

