ميخواهم بخوانم ! ( بازي كتابخواني وبلاگستان)

به دعوت خانم پپلا به بازي جديدي در وبلاگستان دعوت شدم.بازي بسيار خوب و نيكو! بازي كتاب نخوانده!
جريان اين بازي بدين صورت هست كه دوستان ، نام كتابهايي كه ميخواهند بخوانند و حتي اقدام به تهيه آن كرده‌اند را نام ببرند تا شايد خجالت زده شوند و بخوانند !
اصولاً كتاب رو زمين موندن خيلي بده ! ولي اگر يك كتابي هم سرسري خونده بشه بدتره! به خاطر همين هم من يك ليست بلند بالا از كتابهايي دارم كه بايد سر فرصت شروع به مطالعه انها كنم ( البته بعضي هاشو شروع كردم) ، رو دارم!
مدتي هست كه به طرف كتابهاي ديني كشيده شدم. از جمله : روح مجرد(يادنامه حاج سيد حسين حداد) ،لمعات الحسين( گزيده خطبه‌هاي امام حسين(ع)) و رساله‌ي لب الباب( در سير سلوك اولي‌الباب) همگي به نويسندگي آقاي علامه طهراني.
همچنين كتابهاي مديريتي براي آينده شغليم مانند تحول(راجع به IT ) ، سنگفرش هر خيابان از طلاست و مقالاتي كه از اينترنت گرفتم.
از كتابهاي رماني كه در دست خواندن دارم : كتاب مشهور 100 سال تنهايي ، به سوي انتهاي شب و دنياي صوفي.
همچنين مثنوي و ديوان حضرت حافظ رو هم كه هر 2-3 شب يكبار ميخونم.
اگر خدا بخواد و اين كتابها رو بعد از تمام كردن و نتيجه گرفتن ، ختم كردم ؛ كتاب تفسير مثنوي از مرحوم شهيدي رو شروع ميكنم.چون به شدت به اين مقوله علاقه دارم و دوست دارم اطلاعاتي در اين زمينه داشته باشم.
كتابهاي زيادي هم راجع به رشته تحصيليم در حال مطالعه هستم كه گفتن درباره‌ي آنها از حوصله شما خارجه !

اميدوارم فرهنگ كتابخواني در جامعه ما تقويت بشه..چون به شدت در اين زمينه عقب هستيم..

پ.ن: منم از جودي آبوت ، گاز نگير و هركسي كه دوست داره اطلاعات كتابشو در اختيار ديگران قرار بده دعوت به ادامه اين بازي ميكنم 🙂
پاسخی بگذارید

