مشكل زنان در ميان فمنيستها !!!!!!!

در بالاترين بحثي داغ شده كه زنان فمنيسم راه انداختند.(يكيش اين بود كه حسابي داغ شد !!)
منم تصميم گرفتم نظرم خودم رو بگم !
اول بايد عرض كنم كه به طور كلي با اين نظام فمنيسمي كه در ايران راه افتاده مخالفم.چون كه محدود به قشر خاصي از زنان شده(زنهاي تحصيلكرده كه دلشون به حال بدبختهايي مثل ما ميسوزه) البته بايد بگم فقط يك تعدادي از فمنيسم هاي عزيز اينجوري هستند.خودم يك زماني طرفدار شادي صدر و بقيه دوستانشون بودم (وهستم).چون طرز فكري جدا از افرادي دارند كه آزادي زن و مرد را در به كار بردن كلمات سطحي و بيان كردن مسائل جنسي ميدونند(يا من اينطور فكر ميكنم)
هميشه زنها در جامعه ما به عفت كلام معروف بودند ، هميشه به خاطر شرم و حيا در چهره و نگاهشون و دقتي كه در استفاده از كلمات ميكردند ، مورد توجه قرار مي گرفتند.حالا فرض كنيد به خاطر يك توده ي به ظاهر روشنفكر تمام اين زنها مثل مردها از لغات سطحي استفاده كنند.البته الان هم زنها و دخترهايي رو تو خيابون ميبينم كه به طرز وحشتناكي انواع و اقسام الفاظ ركيك رو به كار مي برند.
حالا من يك سوال از شماي خواننده دارم؟ به نظر شما برابري زن و مرد يعني توانايي گفتن فحش و لغات سطحي؟
برابري يعني توانايي بيان كردن لذت يك رابطه جنسي(از زبان كساني كه ما به عنوان يك زن تحصيلكرده و فرهنگي ميدونيم)؟
وقتي كامنتهاي بالاترين رو ميخوندم و دليل منفي دادن بقيه(از جمله خودم) رو ديدم ، متوجه شدم كه بيشتر دوستان از به كار بردن كلماتي كه در ذهن عوام ركيك تلقي ميشه، شكه شدند.اون هم تو وبلاگ ايشون!
اگر اين كلمات رو در يك وبلاگ پـ ورن بود، كسي ناراحت نميشد و تعجب هم نميكرد.اگه جامعه قرار باشه يك دست باشه و هركي به راحتي هرچه تمام تر از اين كلمات استفاده كنه ، كه ديگه يك آدم تحصيلكرده(منظورم كسي هست كه فكر ميكنه و دنبال رشد و ترقي هست) با يك آدم ساده فرقي نميكنه!
ديگه استاد ارزش خودش رو از دست ميده! فرض كنيد استاد پزشكي به جاي استفاده از كلمه واژن از لغت عوامش استفاده كنه ( حتي نمي تونم اين لغت رو تايپ كنم !) شايد شكستن اين تابوها جالب باشه ولي به نظر من موجب رشد و شكوفايي نه زنان ميشه ، و نه مردان !
فقط باعث ميشه عفت كلام در جامعه از بين بره ، جامعه ي ما هم بشتر شبيه جوامع غربي بشه !
البته اگر يك سري ازدوستان دوست دارند مثل اونها زندگي كنند به خودشون ربط داره ، ولي تا اونجايي كه من ميدونم اون سره آب هم كسي به اين راحتي از آلت تانسلي مرد و زن و با استفاده از كلمات سطحي حرف نميزنه !!
خلاصه اينكه اميدوارم اين افرادي كه اينجوري ميخوان از حقوق زنها دفاع كنند ، از مسئوليتشان استعفا بدن!
چون من به عنوان يك زن اين جامعه حاظر نيستم حتي براي يك لحظه از اين افراد دفاع كنم و فكر ميكنم اگر به اين طرز تفكر ادامه بدند، دوستاني كه شايسته بيان همين الفاظ سطحي هستند ، نصيبشون ميشه!
پ.ن: ببخشيد كه اينقدر رك و بي پروا نوشتم..
هميشه گفتن اشخاص در بيان عقايد آزاد هستند و و بايد طرز فكرشون رو بيان كنند، بيان طرز فكر هست كه آدمها رو از هم متمايز ميكنه..و دفاع از اعتقاد هست كه براي انسان ارزش درست ميكنه..
2 پاسخ به “مشكل زنان در ميان فمنيستها !!!!!!!

  1. مسائل مد نظراین افراد مرا به یاد حرف دکتر شریعتی می اندازد که در کتاب «مسئولیت شیعه بودن» در نقد بعضی از روشنفکران گفته «اینها فقط بلدند به تریا های بالای شهر بروند و آنجا دور هم جمع شوند و قهوی 5 تومانی بخورند و بحث های به ظاهر روشنفکرانه ای را مطرح کنند که به درد جامعه ما نمی خورد»
    صمدی

  2. site jameyi dari movaffagh bashi ye sari ham be ma bezan baraye etelaat 09354073754

پاسخی بگذارید

