دردسر های من و پیام نور

من یکی که دیگه خیلی خسته شدم.از اینهمه بی برنامگی، از اینهمه بی مسئولیتی..اندازه ای داره !

دیروز رفتم سایت پیام نور تهران..و نمره هامو دیدم..نمره هایی که تاحالا حتی عددشو به عنوان نمره ندیدن بودم..

نمیدونم این مسئولان پیام نور فکر میکنن همه ببو گلابین !!

راستی اصلا من روی صحبتم اول از همه با شخص رئیس جمهور هست..بله شما..شمایی که با صحبت های درخشانتون اینجور همه رو دربه در و الاف کردید ..نقل به مضمون » پیام نور رو دست دانشگاه آزاد خواهد زد «

این آزاد با اون شهریه های نجومی و استادهای پشمکیش شرفش از پیام نور خیلی بیشتره..حداقل پولت نمیسوزه و وقتت از بین نمیره !

آقای رئیس جمهور ، شما کی میخواهید یاد بگیرید که اول فکر کنید بعد حرف بزنید ؟

من با این سن و سالم یاد گرفتم که اول به عواقب حرفم و کاری که میخوام انجام بدم فکر کنم بعد اظهار علامه بودن کنم ..

ناسلاماتی شما رئیس جمهورید..تا کی میخواید دلتون رو خوش کنید به هوادارانتون در روستاهای دور افتاده ! والا منم برای اونها 4تا استخر و زمین فوتبال بزنم عاشقم میشن..

اصلا تمام اینها رو ول کنیم ، بچسبیم به همین پیام نور..که مدیر و رئیسها گونی گونی دارن جایزه میگیرن !

ببخشید اینهمه تقدیر احترام برای چیه !

برای از بین بردن زمان و پول من و امثال من!

میشه ازتون خواهش کنم یک نگاهی به آمار پذیرفته شده ها و سن اونها و صدمه ای که به جامعه زده بکنید..

درکنار طرح تحول اقتصادی اینها رو هم بخونید..لازمه

الان نوجوانهای 17-18 ساله به امید قبولی کیلویی در پیام نور رسما درس و مشق رو گذاشتن کنار و یک مشت الاف و بیکار به خیال خودشون وارد جامعه شدند برای سازندگی !! راستی میگن آینده این کشور رو همین جوونها میسازند !!

تو پیام نور هم که همه چی هست الا درس ! امتحان میدی بعد میبینی نمرت شده 5 از 20..تمام طبقه هارو هم برو شکایت کن ! کی به کیه !! اصلا امتحان چیه !! تو پیام نور اگه صندلی گیرت بیاد میتونی امتحان بدی ( اونم با 1-2 ساعت تاخییر !!) اگه هم جا نداشتی بشینی ،باید بری بخونی برای ترم بعد ! سوابق تحصیلی هم که کلا باده هوا..معلوم نیست کجا ذخیره میشه..

ببینم قیافه ما اینقدر شبیه آدمهای خنگه !!!

بخوام از وضعیت خراب و بی برنامه گی شما به اصطلاح مسئولان بگم میشه طومارها نوشت و نوشت..نه من، خیلی های دیگه..

اما به ما یاد دادن که برای زندگی زیاد لازم نیست به شرایط محیط محدود شد..میشه بهترین زندگی رو داشت در بدترین محیط.

و من الله التوفیق

پ.ن: اینها واقعیتهایی هست که میدونید..هیچ ترسی هم از گفتنش ندارم..ناسلامتی در کشور آزاد زندگی میکنیم ، میگه نه !!

پ.ن: درخواست رسيدگي به مشكلات دانشجويان دانشگاه پيام نور-تهران

پ.ن: این داستان ادامه دارد…

پاسخی بگذارید

