شهر الرمضان الذی انزلت فیه القرآن ….

رجب

شعبان

و حالا رمضان

این ماه رو دوست دارم

صدای ربنا

دعای قبل از اذان صبح و به وقت سحری

دعای صباح حضرت علی

ليلةالقدر

صدای اذان مغرب و افطار

تمامش رو دوست دارم

مخصوصا شبهای قدر و الهی العفو گفتنش رو..

خدا رو به نامهاش صدا کردنش رو

یا کریم ، یا رحیم ، یا غفور …

تو این شبها خیلی ها حاجت گرفتن

یاده 3سال پیش می افتم و شب قدری که خودم بودم تو یک شهر غریب..

و نماز عید فطر..

خوشحالم از اینکه یک ساله دیگه میتونم این ماه رو ببینم..

پ.ن:«القوس القوس خلصنا من نار یا رب»

10 پاسخ به “شهر الرمضان الذی انزلت فیه القرآن ….

  1. کنار سفره افطار التماس دعا دارم
    http://maiysa.blogspot.com/2008/09/blog-post.html

  2. سلام و درود …
    فرا رسیدن ماه پر نو و خیر رمضان الکریم رو بهتون تبریک میگم….قلمتان استوار…..یا حق

  3. سلام . بوي ماه رمضون….
    التماس دعا …

  4. منم خیلی دوست دارم رمضون رو. همینطور دعای صباح با صدای فرهمند 🙂 ایشاا.. تا آخر این ماه و سالهای بعد هم رمضون رو درک کنی و دعاهات اجابت بشه. ما رو هم فراموش نکن

  5. سلام
    حیف که از رمضان فقط گرسنگی کشیدنش رو انجام میدیم.

  6. سلام
    طاعات قبول باشه.
    توی رمضان حسی هست که هیچ جای دیگه نیست.
    خوشالم که توی این دنیای لائیک و سکولار اینترنت کسی پیدا میشه که از رمضان بگه 🙂

  7. بیا پایین برو به راست اینجوری بهش می رسی

  8. سلام
    شهر الرمضان الذی فیه قرآن . . .
    فرا رسیدن ماه پر فیض و برکت رمضان را تبریک گفته و از شما عزیزان التماس دعا دارم …
    علی الخصوص در موقع افطار برای ظهور آقا حجةابن الحسن ( عج ) دعا کنیم …
    انشاء ا…

  9. سلام

    بیاید حداقل پای سفره سحری و افطار واسه هم دعا کنیم …

    بخدا جواب میده ..//

پاسخی بگذارید

