دوست دارم ، دوست دارم ، دوســــــــــــــــــت دارم

اینقدر دوست دارم که خدا می دونه

حاظرم پیش مرگ بشم تا فقط بخندی برامون

تا همیشه باشی

تا سایه ات بالا سرمون باش و با اون لهجه قشنگ گیلکیت برامون دعا کنی..

حاظرم دار و ندارم رو بدم تا جبران سالهایی رو کنه که به خاطر من اومدی تبریز..

کنیزتم حاج خانوم..عاشقتم مامان بزرگ جونم

میدونم این آهنگ رو دوست داری..میزارم اینجا تا همه گوش کنند و مثل ما لذت ببرن

شالیزار-محمد نوری

پ.ن: این مامان بزرگه عزیز منه..دوستش دارم به اندازه ی همه ی دنیا..چند روزی پیشش بودم..وقبلتر چند سال..

از چهره اش مهربونی می باره 🙂

کاش همه ی اونها قدرش رو بدونن..تا بعده 120 سال حسرت این روز ها رو نخوریم…

8 پاسخ به “دوست دارم ، دوست دارم ، دوســــــــــــــــــت دارم

  1. خدا نگهش داره برات هوار تا سال … که همیشه پیشت باشه و دوستش داشته باشی ….

  2. کلی حسودی !! منم دلم مامان بزرگمو خواست !! 😐 خدا براتون حفظش کنه

  3. ایشالا سایه اش از سرتون کم نشه

  4. آخییییی.قشنگ معلومه مامان بزرگته.مثله خودت خیلی نازه

  5. اميدوارم
    از لطف حضورشون حالا حالاها متمتع و برخوردار باشى آيدا جان

  6. خیلی ممنونم که جوابمو دادین!

  7. تا که بودیم ،نبودیم کسی
    کشت ما را غم بی هم نفسی
    تا که رفتیم هم یار شدند
    خفته ایم و همه بیدار شدند
    قدر آیینه بدانیم چو هست
    نه در آن وقت که اقبال شکست
    http://www.maiysa.blogspot.com

پاسخی بگذارید

