وقتی کلاس اولی بودم

کلاس اولی

کلاس اولی

کلاس اول

سال تحصیلی 1371-1372

دبستان شهید علیرضا ناظم-اکباتان-تهران

سرکار خانم افصلی

مگه میشه کلاس اول را از یاد برد !؟

پ.ن عکس را با دوربین موبایل گرفتم.سعی میکنم فردا اسکنش کنم

حالا فکر میکنید من کدوم هستم :دی؟

4 پاسخ به “وقتی کلاس اولی بودم

  1. اون وسطی که گردنش کجه D:

  2. شعر كلاس اول
    خوشا به حالت اي روستايي
    چه شاد و خرم چه با صفايي
    ….

  3. ردیف اول از سمت چپ اولی یا دومی .. اون بچه موشای کوشولوی روی نیمکت .. وای خداا… عسکتو صاف بذال خوب دختلم .. D:D:D:D:

  4. معصومه قنبریان

    منم از کلاس دوم همین دبستان میرفتم.کلاس دومم با خانم بذاغی بود.سوم با خانم آریا بعد شد خانم عبداللهی،کلاس چهارم با خانوم اسلامی،که مریض شدن و ما پخش شدیم تو کلاسا.تازه عصرا هم برامون فوق العاده میذاشتن هر معلمی یه درسیو باهامون کار میکرد.من افتاده بودم تو کلاس خانوم مرتضوی.کلاس پنجم هم با خانوم پورسیفی .یادم نمیاد دقیق
    خیلی حس و خاطره خوب با این عکس برام زنده شد.

پاسخی بگذارید

