جرالد فورد یا آبرهام لینکلن

دیشب داشتم مقاله ای راجع به شخصیت های مک کین و اوباما میخوندم.در این مقاله نوشته شده بود که : بر اساس آزمون MBT1 شخصیت این دو کاندیدا مورد بررسی قرار گرفته است.نتیجه این آزمون میتونه برای علاقه مندان به این دو کاندیدا جالب توجه باشد :

اوباما : ENFJ  یا برونگرا ، شهودی ، احساسی و داوری کننده( آبرهام لینکن ، رونالد ریگان )

مک کین : INTP یا درونگرا ، شهودی ، فکری ، ملاحظه کننده( جمیز مدیسون ، جان کوینسی آدامز ، جان تیلور ، دوایت آیزنهاور و جرالد فورد )

در ادامه مقاله شما با محاسن و معایب این دو تیپ شخصیتی آشنا میشید .(برای خواندن ادامه اینجا را کلیک کنید)

خیلی دوست داشتم این مدل تیپ شناسی برای دولتمردان ما هم انجام بشود. شاید بشود دلیل بعضی حرکات -درست یا نادرست- اقایون را تشخیص داد.

در هر صورت من دوست دارم جرالد فورد برنده این انتخابات باشد ، شاید چون خودم هم درونگرا هستم ! و یا چون تیپ شخصیت من هم به جرالد فورد نزدیکتر است !

و من :

INFJ ها ساکت ، مهربان ، متوجه و قلبی رقیق دارند. شخصیت پیچیده آنها اغلب اسباب حیرت دیگران را فراهم می سازد. این تیپ شخصیتی از تصور و تخیل غنی بر خوردار است و به احساسات و انگیزه های دیگران بها می دهد. آنها به الهامات و ایده آل های خود وابسته هستند و به دیگران نیز رشد و فراست می بخشند .

اگر شما هم علاقه مند هستید تا با تیپ شخصیت خود آشنا شوید به این سایت بروید و تمام سوالات رو با صداقت تمام جواب دهید.

پ.ن : برگرفته از روزنامه اعتماد . نویسندگان: کامبیز باغبان ، سکینه هژیریان

7 پاسخ به “جرالد فورد یا آبرهام لینکلن

  1. به به. این قالب جدید رو من دیده بودم یا نه یادم نیست. ولی به هر حال مبارکه 🙂
    در مورد انتخابات آمریکا به نظرم همش بازیه و همشون یه کرباسن مثل ایران O.O
    با من هم آشنا شدیم. برم من خودم رو هم بشناسم بیشتر 🙂

  2. تست جالبي بود
    ولي فكرشو بكنيد واسه ي رئيس جمهور ايران چي ميشه !!!

  3. بسيار مقاله جالبي بود. اي كاش در ايران هم مي شد دولتمردان را با اين آزمون سنجيد.

  4. مقاله و تست خوبي بود. لطفا مطالب بيشتري مثل اين مقاله بزاريد.

  5. عالي بود. لطفا ايراني ها را هم با اين آزمون بسنجيد.

  6. منم مثل شما خیلی دوست دارم این مدل تیپ شناسی برای دولتمردان ما هم انجام بشود. شاید بشود دلیل بعضی حرکات -درست یا نادرست- اقایون را تشخیص داد.

  7. قبلا اكتيو تر و جذاب تر مي نوشتي مطالبت طنز خاصي داشت كه معتادم كرده بود وبلاگ قبليت رو هر روز مي خوندم
    به عقب برگرد

پاسخی بگذارید

