دلتنگی های عصرگاهی

کامنت یکی از دوستام باعث شد به عقب برگردم..

راست میگه ، بعضی وقتها لازمه که به غقب برگردیم ، هرچی عقب تر بهتر.اینقدر تو این مدت مشکلات زندگی زیاد شده و هی رنگ عوض میکنه که نمیزاره به عقب برگردم

نمونه ساده اش تو این چند روزه.فشار کارهایی که علاقه ای به انجام دادنش ندارم، تازه کلی هم منت میزارم رو سرم !

حرفهایی که تو این مدت شنیدم و رفتارهایی که دیدم،باعث شد دوباره به عقب برگردم.به همون دوران خوش دبیرستان که دغدغه ای جز شیطنت و بازی و اذیت و ازار نداشتیم !!

چقدر برای اون دختربچه دلم تنگ شده.اون دختری که از دیوار راست بالا میرفت ، حالا ساکت و اروم نشسته یه جا به دو دو تای زندگیش فکر میکنه !

دیشب اینقدر سرخورده شده بودم که انواع و اقسام مدلهای خودکشی به ذهنم میرسید ! اما خب اخرش که چی !

اگه الان نتونم با این مشکلات به ظاهر ساده و پیش پا افتاده کنار بیام بعده ها با بزرگتر از اینها میخوام چی کار کنم !

خدا رو شکر یه اخلاق خوب دارم اونم اینکه به شدت لجوج هستم.یکی اذیتم کنه منم اذیتش میکنم 😀

دیشب به خودم گفتم اگه بخوام میتونم به جایی برسم که همه آرزوش رو دارن.خب مگه من چیم از بیل گیتس و انتونی رابینز و اپرا وینفری کمه !

تصمیم گرفتم به جایه اینکه وقتی سرم داد زدند و با نیش و کنایه تحقیرم کردند ، جلوشون باایستم و با یک برنامه ریزی درازمدت به تمام اهدافم برسم.

و میدونم که میرسم..بعضی وقتها خیال پردازی با یک همت بلند میتونه از آدم کسی رو بسازه که هیچوقت فکرش رو هم نمیکردی.

پیش به سوی زندگی رویایی خودم..

1 پاسخ به “دلتنگی های عصرگاهی

  1. بیل گیتس ؟ اون کی رو نمونه قرار داده ؟
    ادم اگه به رویا هاش اعتقاد داشته باشه میرسه …
    من به حدی اعتقاد دارم که کافیه تو دلم بگم هوس ماکارونی کردم و وقتی اومدم خونه ماکارونی آماده باشه …
    خیلی از این اتفاقات میفته ولی فقط نیت خالص و خوب لازمه …
    خودکشی .. یعنی خودکشی … کشتن خود … خود یعنی خود و خود هم تویی که این همه ارزو داری … پس خود کشی مساوی با کشتن ارزوهات .. ارزوهات نباشن تو نیستی .. خودت نباشی ارزوهات نیستن ..
    پس باش و ارزو کن …
    شاد باشی و آرام …

پاسخی بگذارید

