ترسهای پشت پرده !

بعد از اینکه پست حدیثه رو خوندم ، گفتم منم از ترسهام بگم !

اول از همه از تنها شدن میترسم.دوست ندارم دیگه تنها باشم.تحت هیچ شرایطی.

فکر اینکه شاید یه روزی مجبور باشم تنها زندگی کنم از هرچیزی برام سخت تره…

دومین چیزی که ازش خیلی میترسم و وحشت دارم ، ماره.تحت هیچ شرایطی نمیتونم این خزنده رو با اون نیشش تحمل کنم.مخصوصا وقتی تو این فیلما نشون میده داره یکی رو میخوره !!

از این میترسم که اگه به پیری رسیدم ، کسی برام احترام قائل نباشه..

بیشتر از این میترسم جوری زندگی کنم که در آینده موجب نفرت دیگران باشم ، تا خوشحالی اونها واین برام خیلی عذاب آوره..

از این میترسم که اون آدمی نباشم که میخوام باشم ، اون آدمی که برای من ایده آل هست..

خب دیگه خیلی فکر کردم ببینم از چی میترسم ولی واقعا هیچی به ذهنم نرسید !

از سوسک نمیترسم ، فقط چندشم میشه 😀

از مردن نمیترسم ، چون سوخت و سوز داره ولی دیر و زود نداره !

از مرگ عزیزانم هم نمیترسم ، چون واقعیتی که سر همه میاد !

 

پ.ن: شاید این جمله خیلی ساده و کلیشه ای باشه ولی اول و اخر هر چیز از خدا می ترسم…

 

6 پاسخ به “ترسهای پشت پرده !

  1. حدیثه هم از مار میترسه :))
    سوخت و ساز مردن که ترسناکتره از دیر و زودش :))
    خداترسی هم بسیار خوب است و کاش منم از خدا بترسم!!!

  2. امیدوارم هرگز دچار هیچکدومشون نشی

  3. اینکه گفته بودی «که اگه به پیری رسیدم ، کسی برام احترام قائل نباشه.» به نظرم بیشتر به رفتار الان خودمون بر می گرده
    هرچه کنی به خود کنی / گر همه نیک و بد کنی

  4. ترس‌هات خیلی احساسی بودن و لطیف. :* امیدوارم از اینایی که می ترسی سرت نیاد.
    اوپس !!! منم به شدت از مار وحشت دارم !!! 😀 چیزی تو مایه سکته و اینا.

    مرسی آیدای عزیز که شرکت کردی :* خوشم اومد. تنکیوووو

  5. سلام
    من تازه وارد وردپرسم دستم رو بگیرید ثواب داره . نکنه شما هم مثل اون یارو تاکسی دربست کنید. چون 100 تا بیشتر پست زدید هوای مارو نداشته باشید
    شمارو لینک کردم
    اگه شما هم اینکارو بکنید که چه شوددد.
    موفق باشید
    مهربان
    کابل

  6. چون سوخت و سوز داره ولی دیر و زود نداره !
    چون دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره !

پاسخی بگذارید

