اي که در کوچه معشوقه ما مي گذري..

یه روزی بود که فکر می کردم دورم کسایی هستند که واقعا دلشون برام می سوزه و براشون مهم هستنم اما

ما ز یاران چشم یاری داشتیم ، خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

فهمیدم کاملا اشتباهه..فهمیدم محتاج بنده خدا بودن از کفر و شرک به خدا هم بدتره..

گفت و گو آیین درویشی نبود ، ورنه با تو ماجراها داشتیم

40371514_reminiscence

تو این چند روز از نزدیکترن کسانم بی حرمتی و بی توجهی هایی دیدم ، هرچند برام تازگی نداشت ، اما برام جایه سوال گذاشت که چرا با گذشت اون اتفاقات هنوز باید تو خودم باشم و مهر سکوت به لبام بزنم..

برام عجبیب بود چرا منی که اینهمه از تنهایی می ترسیدم باید باز هم تنها بمونم..

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود،وین راز سر به مهر به عالم سمر شود

بزرگترین اشتباه زندگی من این بود که دل به بنده خدا بستم نه به خدا .

از خدا شکایت کردم نه از بنده خدا حالا دارم تاوانش رو میدم…

که در شریعت ما غیر از این گناهی نیست

کسی از زندگی من چیزی نمیدونه  و نمیخوام هم بدونه..نمیخوام خاطرات قشنگم از بین بره…

فراموش نمیکنم ولی می بخشم …

خدایا آن سفر کرده که صد قافله دل همراه اوست ، هرکجا هست به سلامت دارش

 

سلام دوبارگی J

7 پاسخ به “اي که در کوچه معشوقه ما مي گذري..

  1. آیدا خانم امیدوارم این دوره هم برای تو زود بگذره و همین طور هم میشه. خیلی از اتفاق ها هست که ما رو رنج میده ولی وقتی مدتی گذشت متوجه میشیم که به نفع ما بوده. خلاصه از طرف همه دوستان میگم منتظرت هستیم

  2. امیدوارم کسی این اتفاقات رو تجربه نکنه ، هرچند که فکر میکنم تجربه کردن بعضی لحظه هاش برای همه ی ما لازمه

  3. ایدا جان متاسفم که این اتفاقات برات افتاده
    ولی بعضی از این اتفاقات چشم ادم ر باز می کنه و باعث میشه که یه مرحله تو زندگی پیشرفت کنه
    به هر حال ما هم امید واریم این دوره برای شما زود بگذره

  4. سلام از ماست 🙂

  5. بخشش از بزرگان است

  6. من فکر می کردم خیلی شعر تو نوشته هام به کار می برم مثل اینکه یکی از خدم بالاتر پیدا شد
    افسوس که کس با خبر از دردم نیست
    آگاه ز حال و چهره ی زردم نیست

    ای دوست برای دوستی ها که مراست

    دریاب که تا درنگری «گردم» نیست…

    شاد و سر بلند باشید

  7. بفکر نان باش که عاشقی ابه

پاسخی بگذارید

