بگو زنده باد زندگی

in-the-clouds7-1

امروز را خیلی خوب شروع کردم

خیلی وقت بود صبحها با تنبلی بیدار میشدم و نماز را با هزار تا غر زدن میخوندم و خب کل طول روز حالم خراب بود !

طبق معمول صبح بعد از اینکه ساعت 5 بیدار شدم تصمیم گرفتم یک امروز شاد باشم و بیخیال هرچی کار و زندگی ، آدمهای دور برم باشم !!

یک دعایی هست که هروقت گوش میدم ، آرومم میکنه ، دعایی که حضرت علی هر روز صبح می خوانده..دعای صباح

وقتی با این مضمون شروع میشه:

«خدايا اى كسى كه بيرون كشيد زبان صبحدم را به بيان تابناك آن و پراكنده ساخت پاره هاى شب»

و در ادامه وقتی میرسه به جایی که میگه :  » خدايا من در رحمتت را بدست اميدم كوبيدم و از فرط هواهاى نفسانى به حال پناهندگى بسوى تو گريختم»

نمیدونم چی میشه که وقتی به » خدایا صدایم را بشنو و دعایم را مستجاب کن و قرار بده هرآنچه خیر است » دلم میخواد گریه کنم ! و گریه میکنم ! شاید همون اشکهاست که تا آخر روز اینقدر سرحال نگهم میداره ! نمیدونم واقعا !!

امروز را خوب شروع کردم و با اینکه تا الان هزار دلیل داشتم و دارم برای ناراحت شدن ولی هنوز خوشحالم و به این زندگی با تمام سختی ها و مشکلات و غم و غصه هاش می خندم J

پ.ن : با اجازه از ویدا برای تیتر مطلب😀

پ.ن : این نوشته را هم چند بار خوندم :

هرگاه با آزمایشها روبرو می شوید آن را کمال شادی بیانگارید، زیرا می دانیم گذار ایمان شما از بوته آزمایشها پایداری به بار می آورد.*

پس: دلسرد نمی شویم هر چند انسان ظاهری ما فرسوده می شود انسان باطنی روز به روز تازه تر می شود.

چون: در سختیها نیز فخر می کنیم، زیرا می دانیم سختی ها بردباری به بار می آورد و بردباری شخصیت را می سازد و شخصیت سبب امید می شود و امید به سرافکندگی نمی انجامد.

 

 

4 پاسخ به “بگو زنده باد زندگی

  1. خوشحالم به خاطر خوشحالیت دوستم

  2. کاش می شد همنوایی با ساز کرد
    با نوایش عقده از دل باز کرد
    کاش می شد از ازل تا به ابد
    شاد بود و شاد دید و شاد کرد

  3. 🙂 :هرگاه با آزمایشها روبرو می شوید آن را کمال شادی بیانگارید، زیرا می دانیم گذار ایمان شما از بوته آزمایشها پایداری به بار می آورد.» مرسی خیلی جمله جالبی بود

  4. اختیار داری ما بدون کپی رایت هم قبولت داریم. خوشحالم که یه امروزت رو بدون دغدغه های فکری و بدون ناراحتی گذروندی . هر روز صبح به خودت همین رو بگو و بدون که هیچ چیز نباید باعث بشه که روز خوبتو خراب کنی .

پاسخی بگذارید

